تزریق ژل و فیلر لب؛ افزایش زیبایی، حجم و فرم دهی لب ها

تزریق ژل لب یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی برای فرم دهی، حجیم سازی و افزایش زیبایی لب‌ها است که از انواع فیلرهای هیالورونیک اسید در حجم دهی به لب ها به کار می روند. امروزه از روش ها و مدل های مختلفی برای بهبود ظاهر لب ها استفاده می گردد. با استفاده از انواع مدل‌های تزریق ژل لب مانند مدل روسی، عروسکی، قلبی و نچرال، می‌توان به لب‌ها شکلی خاص و جذاب بخشید. این روش با استفاده از فیلرهای مخصوص و تکنیک‌های پیشرفته، به شما امکان می‌دهد که لب‌هایی برجسته، طبیعی و هماهنگ با چهره خود داشته باشید. تزریق ژل لب در اصفهان با بهره گیری از بهترین برند ژل لب و تحت نظر پزشکان مجرب انجام می‌شود، تا نتیجه‌ای طبیعی و ماندگار به دست آید. مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق نیز نقش مهمی در حفظ نتایج تزریق ژل لب و کاهش عوارض احتمالی دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع مدل های رایج تزریق ژل لب

انواع مدل تزریق ژل لب را بسته به سلیقه فردی و پیشنهاد پزشک می‌توان انتخاب کرد. در ادامه برخی از مدل‌های رایج تزریق ژل لب آمده است:

تزریق ژل مدل لب روسی

این روش از لب‌های زنان روسی الگوبرداری می‌شود. تمرکز تزریق ژل در این مدل، روی حاشیه و ناحیه کشیدگی لب‌ها است. مقدار کمی هم ژل در امتداد خط لب تزریق می‌شود که هدف از آن برجسته‌تر کردن لب‌ها خواهد بود.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

از دیگر روش‌های تزریق ژل لب که بیشتر مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد، مدل عروسکی یا باربی است. در این روش بخش V شکل لب بالایی تقویت می‌شود و لب پایین را هم حجیم‌تر می‌کند.

تزریق ژل لب مدل قلبی

در این روش تمرکز روی قسمت V شکل لب بالایی است. هدف در این روش تزریق، شباهت لب به شکل قلب است که جذابیت زیادی هم دارد.

تزریق انواع مدل ژل لب

تزریق ژل لب مدل نچرال

در فرم لب طبیعی یا نچرال، پزشک با در نظر گرفتن خط تقارن لب‌ها و با توجه به حجم و فرم لب‌های فرد، مقدار مناسب ژل را داخل لب و لایه‌های زیرپوستی اطراف آن تزریق می‌کند.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

هدف در این روش تزریق ژل لب، برجسته کردن لب‌ها به صورت یکنواخت و یکدست است. در مدل قلوه‌ای میزان مشخصی از ماده فیلر لب را به تمامی بخش‌های لب تزریق می‌کنند.

تزریق ژل لب مدل چاک دار

یکی از جذاب‌ترین انواع ژل لب است که با تزریق به قسمت وسط لب پایین انجام می‌شود. این کار باعث می‌شود تا دو طرف لب پایین برجستگی بیشتری داشته باشند و وسط لب هم یک شکاف ایجاد خواهد شد.

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

تزریق ژل لب هالیوودی یکی دیگر از مدل‌های محبوب لب بین دختران جوان است که از ظاهر بازیگران سینما و هالیوود الهام گرفته شده است. این روش شباهت زیادی به تکنیک لب قلوه‌ای دارد و معمولا در آن، هر دو لب بالا و پایین به یک اندازه حجیم می‌شوند.

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

طی این روش، قسمت V شکل لب بالایی حجیم می‌شوند. البته در کنار این قسمت، قسمت‌های کناری لب بالا هم باید حجیم‌تر شوند. در واقع دلیل اصلی نامگذاری این روش، تزریق در سه ناحیه از لب است.

روش و نحوه تزریق ژل لب چگونه است ؟

برای تزریق ژل لب در اصفهان، نیاز به بی حسی موضعی یا تزریقی دارید که با توجه به شدت و آستانه تحمل درد شما می‌تواند به صورت موضعی یا با تزریق ژل بی‌حس‌کننده انجام شود. سپس، بهترین برند ژل لب توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در اصفهان با استفاده از سرنگ به زیر پوست لب تزریق می‌شود.

قبل از تزریق ژل لب چه اقداماتی لازم است ؟

مراقبتهای پس از تزریق ژل لب چیست ؟

مدت ماندگاری و نتایج تزریق ژل لب

ماندگاری ژل لب بین 12 تا 18 ماه است. این مدت زمان می‌تواند بسته به عوامل مختلفی مانند نوع ژل و واکنش بدن هر فرد متفاوت باشد.

عوارض تزریق ژل لب

به‌طور کلی عوارض طبیعی که در اثر تزریق ژل لب ایجاد می‌شود شامل موارد زیر می‌باشد:

هزینه تزریق ژل لب در اصفهان

هزینه تزریق ژل و فیلر لب در اصفهان به عوامل متعددی وابسته است. برند و کیفیت ژل استفاده شده و همچنین حجم ژلی که مورد نیاز است در میزان هزینه ژل بسیار مؤثر است. از طرفی میزان مهارت و تجربه پزشک زیبایی مورد نظر و خدمات ارائه شده در کلینیک نیز از مؤلفه های مؤثر در تعیین هزینه افزایش حجم لب با ژل لب است.

سوالات متداول درباره تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟

بسیاری از پزشکان از بی‌حسی موضعی یا کرم‌های بی‌حس‌کننده قبل از تزریق استفاده می‌کنند که می‌تواند به کاهش احساس درد کمک کند.

آیا تزریق ژل لب در بارداری و شیر دهی مجاز است ؟

به دلیل عدم اطمینان در مورد ایمنی افراد و جنین، پزشکان معمولاً توصیه می‌کنند که از حجیم سازی لب ها
در دوران بارداری پرهیز کنید.

علت درد پس از تزریق ژل لب چیست ؟

عواملی که بر میزان درد تزریق ژل لب مؤثر هستند، این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

کجا باید تزریق ژل لب انجام دهیم ؟

تزریق فیلر لب در اصفهان را در کلینیک معتبری که دکتر خوب برای تزریق ژل لب در آن مشغول به کار است و از برندهای معتبر و مجاز ژل لب استفاده می کند، انجام دهید.

چند روز پس از تزریق ژل لب میشه رژ زد ؟

بعد از تزریق ژل لب، بهتر است حداقل 24 تا 48 ساعت از زمان انجام تزریق صبر کنید تا عوارض موقتی مانند تورم و سفتی لب‌ها بهبود یابند. پس از این مدت زمان، می‌توانید رژ لب را استفاده کنید.

نتیجه گیری

تزریق ژل لب یک روش موثر و ایمن برای افزایش حجم و زیبایی لب‌ است که با استفاده از تکنیک‌های مختلف و مدل‌های متنوع، می‌تواند به شما لب‌هایی دلخواه و جذاب هدیه دهد. در این روش برجسته سازی لب از مواد خاصی با هیالورونیک نام اسید استفاده می‌شود که باعث فرم‌دهی لب و حجیم‌تر شدن آنها خواهد شد. در این راستا انواع فرم‌دهی مختلف لب وجود دارد که هر کدام زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند و انتخاب آنها بستگی به سلیقه فرد خواهد داشت. انتخاب پزشک مجرب و استفاده از بهترین برندهای ژل در اصفهان، همراه با مراقبت‌های مناسب پس از تزریق، به شما کمک می‌کند تا نتایج ماندگاری را تجربه کنید و از ظاهر جدید خود لذت ببرید.


آدرس : اصفهان ، چهار راه پلیس ، خیابان شریعتی شرقی ، روبروی بانک آینده ، ساختمان الماس ، طبقه دوم
تلفن : 36258010 (031)نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به نواحی مختلف صورت و بدنتزریق چربی به نواحی مختلف صورت و بدن

تزریق چربی به نقاط مختلف صورت مانند زیر چشم ، گونه‌ها و اندامهایی چون پشت دست و بیکینی ، ایجاد ظاهری طبیعی را فراهم می آورد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-26

مزوتراپی برای درمان ریزش مو، تقویت و رویش مجدد موهامزوتراپی برای درمان ریزش مو، تقویت و رویش مجدد موها

مزوتراپی مو با استفاده از تزریق کوکتل های تقویتی و مغذی به پوست سر، به تغذیه بهتر ریشه موها و تحریک رشد مجدد موها با نتایج ماندگار انجام می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

پی آر پی موی سر، روشی موثر برای تقویت، رشد و درمان ریزش موپی آر پی موی سر، روشی موثر برای تقویت، رشد و درمان ریزش مو

پی آر پی موی سر (PRP) یا پلاسما درمانی یکی از بهترین روشهای درمان ریزش مو و تقویت ریشه مو بدون جراحی با نتایج ماندگار ، ایمن و بی خطر است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-18